torsdag den 20. juli 2017

Mladá volejbalistky uvyká drilu. Chce zistiť, či má na extraligu

Pred časom sa rozhodla, že skúsi šťastie v prvej lige a zavolala do Břeclavi. Tamojší Lokomotíva ju prijala s otvorenou náručou. Holečková nemusela toľko trénovať a zároveň dostala od trénerov veľký priestor.

"V prvej lige to bolo o tom, že si idem zahrať. Navyše som v Břeclavi bola tou, ktorá rozhoduje zápasy. Nebola som nahraditeľná kýmkoľvek iným ako v Brne. Vyhovovalo mi, že na mne tím stojí, "priznáva študentka Filozofickej fakulty na Masarykovej univerzite.

Břeclavská angažmán ju napĺňalo až do jari. Potom v nej začal hlodať bet365 bonus červ pochybnosti. A tiež zvedavosť.

"Chcela som zistiť, či ešte mám na extraligu. Neskôr by som možno už ne mala šancu, "vysvetľuje, prečo dala Břeclavi zbohom.

Vo bet 365 staronovom prostredí jej dali druhú šancu.Holečková dostala ponuku hrať na obľúbenom poste blokárka. Ihneď sa zapojila do letnej prípravy, ktorej prvá fáza trvala mesiac. "Pripravovali sme sa šesťkrát do týždňa, ale boli to skôr kondičné tréningy, aby sme nevypadli zo záprahu," opisuje odchovankyně šlapanického volejbalu, ktorá v Brne pôsobila od 9. triedy.

"Chodili sme hrať beachvolejbal a v rámci regenerácia sme sa pozreli aj do akvaparku v Pasohlávkách. Využili sme vírivku, saunu i bazén k rozplávaní. "

Teraz dostal štvrtý celok minuloročnej extraligy mesačné voľno. Tím, ktorý provizórne vedie prezident královopolského klubu bet365 Richard Wiesner, sa znovu zíde až začiatkom augu sta.Druhá fáza letnej prípravy bude pokračovať až do októbra.

"Potom si budeme môcť povedať, aké sú v novej sezóne naše ambície. Ťažko v tejto chvíli súdiť, udivíme, ako bude vyzerať finálny káder, "zamýšľa sa bývalá mládežnícka reprezentantka, ktorá sa aj počas voľna udržuje vo forme.

" Zúčastňujem sa volejbalových turnajov, hrala som potrebné na Vranove. Tiež chodím behať, občas zájdem do posilňovne. Snažím sa tiež niekedy sadnúť na bicykel alebo obuť kolieskové korčule.


Venujem sa skrátka športom, na ktoré počas sezóny kvôli volejbalu nemám čas, "prezrádza.

S letnou drinou sa už Holečková pomaly porovnáva. A volejbal dnes berie aj ako privýrobok k štúdiu.

"Najvyššia súťaž je platená. Berieme za zápasy peniaze, takže celá prípr ava je povinná.Kdežto v Břeclavi bolo vyložene na mne, či prídem, "spomína hráčka, ktorá v minulosti strávila mesiac na skúške v druhej najvyššej nemeckej súťaži. Trénovala s tímom Sonthofen, mestá ležiaceho v blízkosti Bodamského jazera.

"Potom som sa bet365 mobil musela vrátiť domov, aby som dohnala maturitu. A už som sa do Nemecka nevrátila. Tréningy tam boli podobné tým našim. Holky tam chodili do práce, my možno Drem viac, "hovorí Holečková.

Vydrží to tentoraz?

bet365 stavky

Ingen kommentarer:

Send en kommentar