tirsdag den 11. april 2017

Danny Cipriani dúfa, že sa mu darí v Paríži presvedčiť Stuart Lancaster

Danny Cipriani stále lipnú na svoje slabé sna výberu Svetového pohára ako Betclic-Vyzdvihnúť svoj bonus Anglicko pripraviť dokončiť svoju 31-man tím na turnaj v tomto týždni.Ak nedôjde neskoré zmenu srdca, tréner Stuart Lancaster, je na pokraji vynechá oba Predaj fly-polovicu a Exeter Henry Slade ale Cipriani dúfa, že jeho pútavý úsilia z lavičky v Paríži nebude márna.

rovnako ako bodovania jedno z anglických dvoch pokusoch, Cipriani pridá toľko potrebnú remeslo na chrbte a cíti, že urobil "všetko, čo môžem" stlačiť jeho prípad. "Steve Diamond [predaja riaditeľ rugby] mi zavolal a povedal, že mal rozhovor so Stuartom a že to bolo veľmi pozitívne," povedal Cipriani, plne vedomí jeho hlavný súper Alex Goode šli dlhú cestu na zabezpečenie svoje miesto pri Twickenham pred týždňom.

"nebudem hovoriť, či to zlepšil môj prípad, alebo nie, pretože sme skončili stráca hru.Ukázal som bol ja disciplinovaný dosť ísť na pole, práce s tímom a pokúsiť sa zorganizovať, ako najlepšie môžem…Musel som sa znovu potvrdiť, že môžem hrať trochu.


Mal som veľa pozitívnych správ na Twitteri s ľuďmi, ktorí hovoria, Chcel by som ťa vidieť v [čaty] '. Tam by mohlo byť zranenie, mohlo by to byť čokoľvek. "

Cipriani takisto naznačil, že nech už je zvolený, alebo nie, bude aj naďalej v anglickom klube ragby sledovať jeho nenaplnené Testery ambície.

< p> "Nechcel som, aby sa tím Svetový pohár v roku 2007, ale ja so m šiel na ten rok vyhrať Premiership s Wasps. To vás dostane v najlepšej forme svojho života a cítim sa veľmi pripravení na to, čo je predo mnou, či už je to majstrovstvá sveta alebo Premiership.Som 27, budem mať vo svojom vrchole v tri alebo štyri roky a mám veľa rugby opustil vo mne.Pýšite na svojom tempe a nebudem čoskoro stratiť nejaký čas. "

Lancaster však dal málo náznakov, že zmení svoj názor, sa Luther Burrell a Sam Burgess tiež pravdepodobné, že vytesniť rýchleho zrenia Slade. "Nič bolo rozhodnuté, napriek tomu ale budete potrebovať rovnováhu v čatou chrbta tri, centier a polovičných chrbtom," povedal Lancaster, ktorý posúdi svoje možnosti v tréningu v utorok a vo štvrtok pred vykonaním jeho posledný hovor. "Danny bol dobrý, keď prišiel na, ale verím, že všetci ostatní, ktorí prišli na to dobré."

Nie je žiadna nádej, teraz, o prehodnotenie na šlapka kde pozastaveného Dylan Hartley nepríto mnosť je nápadné [Northampton vpred je zavesený na otváracom Svetového pohára zápasu proti Fidži, ale potom mohol, teoreticky, rys. "Nechápem, ako môžeme urobiť, pretože by sme ísť do Svetového pohára bez prvotriedne šlapka k dispozícii na začiatku turnaja," opáčil Lancaster, priznal, že bol "sklamaný" s anglických úsilie v otvore 60 minút v Paríži.

mucha-polovica George Ford tiež uznal England neboli dosť dobré držanie, ale povedal, že nie je dôvod na paniku. "Nemyslím si, že výkon znamená, že už nemajú šancu vyhrať Svetový pohár, nie je žiadnym najbujnejšej fantázii. Sme tím pri pohľade na vrchol v pravý čas.Nešli sme aj my dnes páčilo, ale je to kopnutie do zadku. "

Betclic-Podrobný popis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar